broodabonnement
Wil je zeker zijn van een vers brood, maar wil je niet elke keer per brood bestellen? Of ben je eerder het verstrooide type dat misschien zal vergeten bestellen? Of laat je je graag verrassen?
Hier is de oplossing!
Kies voor een broodabonnement.
Hoe werkt het? Heel eenvoudig:
- Ga naar het bestelformulier en kies ‘beheer abonnementen’.
- Kies de dag(en) van de week waarop jij een brood wil ontvangen.
- Kies het afhaalpunt waar jij je brood wil gaan ophalen.
- Kies voor hoeveel weken je een abonnement wil nemen.
- Kies het type brood. Voor een abonnement kan je kiezen tussen ‘grijs zonder’ of ‘grijs mét’. Vermits de broodsoorten niet gelinkt zijn aan een bepaalde dag zal je dus wekelijks een andere broodsoort binnen het door jou gekozen broodtype (‘grijs mét’ of ‘grijs zonder’) krijgen. Wie niet houdt van verrassingen, kan in het broodmenu kijken welk brood op welke dag gebakken wordt. Omwille van de variatie in smaken en ingrediënten is er geen broodabonnement ‘anders dan anders’ (maar wie weet wat brengt de toekomst…). Stokbrood kan niet in abonnementsvorm besteld worden.
- Haal je bestelling af & betaal.
- Eet smakelijk!
Belangrijk, zeker voor de vergeetachtigen onder jullie: vink bij je abonnement het vakje aan ‘stuur me een mail wanneer jullie beginnen aan mijn bestelling’. Je krijgt dan elke week een mail die je eraan herinnert je bestelling op te halen én te betalen. Je betaalt immers niet vooraf voor een hele abonnementsperiode, maar je abonnement werkt alsof je wekelijks een nieuwe bestelling zou plaatsen, betalen en ophalen. In die wekelijkse mail staat ook andere praktische informatie over je abonnement. Aanvinken is dus mijn advies!
Je bent op vakantie en je wil een weekje overslaan?
Geen probleem! Laat het weten via ‘beheer abonnementen’ – ‘voeg een vakantieperiode toe’ en ik stel je bestelling uit tot wanneer je er weer klaar voor bent.